Ne pruža se često prilika da sa zadovoljstvom pišemo i uređujemo neku vest, kao što je to slučaj kada pominjemo ljude iz našeg okruženja. Našoj sugrađanki Uni Zabunov nedavno je na svečanoj ceremoniji dodele Mark Awards uručeno priznanje za Digital Marketing menadžerku godine. Za priznanja ove godine nominovana su čak 43 stručnjaka, a stručni žiri je doneo odluku da nagradi njih dvanaest, koji su ostavili trag na tržištu Srbije. U kategoriji Digital Marketing Manager of the Year dobitnik je Una Zabunov i to za najbolje vođenje brenda u digitalnim medijima i unapređenje brend rezultata i performansi na internetu.
–Nagrada je potvrda da sve što radim u poslednjih jedanaest godina u olbasti digitalnih marketing komunikacija radim dobro. Dobiti Mark Awards znači dobiti validaciju rada i ekspertize iz oblasti marketinga. To svakom profesionalcu, pa i meni, daje dodatnu motivaciju za dalji rad, – kaže ova mlada žena, naizgled devojčica.
Pored ove nagrade, koja se dodeljuje za lični doprinos, Una je ove godine preuzela još tri strukovne nagrade Disrupt Awards, Digital Awards i Kaktus za kampanju „Internet bonton od A do Š“ u čijoj je realizaciji učestvovala.
–Ove godine je kampanja „Internet bonton od A do Š“ pobrala sve simpatije struke i Kaktus nagrada je samo još jedno u nizu priznanje našoj kompaniji da smo mi ti koji postavljamo trendove iz oblasti digitalnih marketing komunikacija, istakla je Una Zabunov
Internet bonton od A do Š je projekat koji je objedinio skup svih nepisanih pravila lepog ponašanja na Internetu. Prva faza projekta je predstavljala seriju objava koje su obuhvatile termine od A do Š, tj. skup nepisanih pravila o lepom ponašanju i bezbednom surfovanju na internetu. Druga faza projekta je predstavljala objavljivanje elektronske knjige u pdf formatu „Internet bonton“ koja se besplatno ponudila za preuzimanje svim korisnicima interneta.
Una Zabunov je pre jedanaest godina započela svoju karijeru na polju digitalnih marketing komunikacija sa idejom da doprinese kompaniji da se poveže sa svojom ciljnom publikom na inovativne i efikasne načine. Ona se bavi planiranjem strategije, upravljanjem digitalnih medija i unapređenjem promocije proizvoda i usluga na društvenim mrežama. Pohađa i doktorske studije na Fakultetu Političkih nauka iz oblasti kultura i mediji i često se može videti u ulozi predavača na različitim strukovinim konferencijama.
Poznato je da se trendovi na polju digitalnog marketinga učestalo menjaju i sposobnost da se čovek tome prilagodi, uči iz grešaka i inovira je ključna u ovoj industriji. Pitali smo Unu koju ljudsku osobinu bi ona istakla kao važnu za bavljenjem ovim poslom i izdvojila je radoznalost.
–Radoznalost je možda ubila mačku, ali je i stvorila dobrog Digital Marketing Menadžera,– ističe Una.
Iako nije rođena u Kovinu, Una sa ponosom ističe da je Kovinka, jer je u Kovinu odrasla i školovala se. Una se nedavno vratila u naš grad sa željom da joj to bude trajno mesto stanovanja. Ona vodi već dobro poznati profil „Život u Kovinu“ na kome predstavlja grad iz ugla sugrađana u najlepšim mogućim kadrovima, često nevidljivim za svačije oko. Kovin na njenim profilima odiše privrženošću i neizmernim simpatijama koje ona za mesto u kome je odrasla, oseća. Una je ćerka kovinskog likovnog umetnika Ivana Zabunova što možda i objašnjava njenu suptilnost i dar za estetiku i lepo.
M. Ljiljanić