Uništena trim staza u Velikom parku. Kanda je MTS „protrčao“ terencem?

Iako su nadležnosti jasno definisane zakonom, često se dešava da izvođači radova ne snose posledice za nastalu štetu. U ovom slučaju, MTS kao kompanija treba da odgovori na pitanje – zašto nije obezbeđen adekvatan plan za izvođenje radova koji bi sprečio ovakve incidente? Takođe, postavlja se pitanje da li je neko od nadležnih organa odobrio radove i vršio nadzor nad njima? Odsustvo transparentnosti i jasno definisane odgovornosti dovodi do toga da javna infrastruktura biva narušena bez posledica po one koji su za to odgovorni.

MTS je trebalo da ima plan zaštite javne imovine pre nego što je započeo radove. Ovo nije privatni posed koji može da se uništava po volji firmi koje postavljaju infrastrukturu. Građani su platili tu stazu, ona je deo javnog dobra, i apsolutno je neprihvatljivo da se ovako nemarno uništava. Građani se s pravom pitaju – ko će snositi troškove popravke staze? Hoće li MTS preuzeti odgovornost za štetu koju je prouzrokovao ili će, kao i mnogo puta do sada, račun opet pasti na teret građana?

Rekli su:

Pančevo info, 2021. godina

Od građana se očekuje da čuvaju javne površine i imovinu. Za uništavanje sadržaja u još ne otvorenom kampu, za uništavanje dečijeg igrališta kod PIK-ove zgrade, nadležni su osuđivali bahatost građana. Šta je sa bahatošću preduzeća? Ovakvi slučajevi šalju poruku da se društvena odgovornost zanemaruje i da pojedinci ili kompanije mogu nekažnjeno narušavati infrastrukturu, dok se za mnogo manja dela kažnjavaju počinioci.

Ovaj slučaj može biti prekretnica u odnosu nadležnih prema odgovornosti privatnih ili državnih kompanija za štetu nanetu građanima. Zato s nestrpljenjem čekamo da vidimo epilog ove materijalne štete nanete imovini građana opštine Kovin.

M. Ljiljanić

Podeli vest:
5 1 vote
Oceni
guest
1 Komentar
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Slobodan Dukić
Slobodan Dukić
17 days ago

MTS. Ništa čudno. Oni pokazuju bahatost i moć u mnogim situacijama. Popeli su mi se na glavu , nudeći paket usluga koje mi je pružao SBB. Nebrojeno puta je njihov radnik dolazio da mi popravi fiksnu telefonsku liniju. Više ih ne zovem, ali i dalje plaćam usluge fiksne telefonije iako je linija mrtva. Ponovo su, bez obaveštenja digli cenu paketa. Nažalost, nemam izlaza. Bio sam svedok, kad su penzioneri donosili u „koferima“ na štakama u njihovu poslovnica dokaze sa priznanicama, uplašeni opomenama da nisu plaćali mesecima za njihove usluge. Jedva čekam da ih skinem sa vrata.