Još jedna nagrada za Unu Zabunov i njen tim

28. 11. 2024. – Una Zabunov i njen tim dobili su „Kaktus“ nagradu za digitalnu marketing kampanju „Roming priče“ u kategoriji Pojedinačni radovi digital (Influencer marketing). Ove godine je Kaktus festival bio regionalnog karaktera, pa je i konkurencija bila veća.

Nakon zapaženog serijala „Roming priče“, koji je osvojio i prestižnu nagradu Disrupt Awards, mts je započeo nastavak ove digitalne kampanje sa svežim pričama i novim junacima.

Kampanja je osmišljena kao emotivan i inspirativan video serijal namenjen platformi Instagram, koji ima za cilj da prikaže kako mts roming dodaci pomažu korisnicima da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na udaljenost. Novi junaci predstavljaju različite situacije u kojima mts roming dodaci olakšavaju komunikaciju i održavanje veza sa porodicom i prijateljima širom sveta.

Za kampanju „Roming priče“ ovo je druga po redu strukovna nagrada, što potvrđuje da se kreativnost lako prepozna i nagrađuje. Slogan „Kaktus“ festivala je „Samo oštro“, što simbolizuje pristup žiriranju i da su kriterijumi za nagradu strogi i da pobeđuju samo kampanje koje su se izdvojile u celom regionu, kaže za naš portal Una Zabunov koja je sa njenim timom osmislila ovu kampanju.

Čestitamo!

M. Ljiljanić

Podeli vest:
0 0 votes
Oceni
guest
0 Komentari
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments